klik dulu sebelum membaca..

Friday 23 September 2011

perosak rakan sebaya..

hari ni den nak cerita pasal semalam.. korang tahu tak den pergi mana..pi melaka ngan budak prs..korang tahu tak prs tu apa..prs tu pebimbing rakan sebaya..jawatan tu sama level dengan pengawas..ok..dah stop..sekarang ni aku nak cerita pasal kejadian yang sungguh mengdebarkan..semalam bertolah pukul 7.30 kot..tah..aku tak tengok jam time tu..korang nak tahu tak apa yang terjadi..mesti lah nak kan..wahh..*cam ada orang nak baca blog aku ni..damn..*hamper terjatuh kat tengah jalan..habis berterabur..driver bas tu tutup bonet tak betull..segan sioottt..terjatuh kat tengah jalan tu..kau tahu tak..nya ha da gambar..

aku tolong tengok je ngan budak-budak ni..sogan lak aii..

ok..tutup cerita..time nak pi MMU..*multimedia universiti kat melaka..kita orang tak de lah bising sangat..yelah..po tak eh..syok tengok kl gangster..aku dengan kawan-kwan aku duduk kat belakang sekali..memekak..ok..tu yo den nak citer..eh ada lagi..ni ada gambar kami kat MMU..





lepas pi MMU..kita orang pergi MYDIN..ada masa kejap..po lagi..ingatkan nak main bowling pi masa tak cukup..40 minit je doh..kita orang gi karaoke je..haha..syiookkk doh..
time ni aku melepaskan sakit hati aku kat si dia tima nyanyi..bising..wahh..ada gambar lagi..




lepas gi MYDIN..kita orang pergi king's hotel..dalam perjalanan nak pi king's hotel..time kat dalam bas ada lak sorang mamat ni cari gaduh dengan aku..untuk pengetahuan korang semua..aku memang setiap kali jumpa dengan dia,pastikan akan tercetusnya perang..wahh...tak de lah..gaduh bese-bese je..gaduh pastu baik balik..kawan kan..haha..*yolah tu..syera..aisyah A dan B,ain,sheryl dah takut..po tak eh..muka aku ngan dia serius gila..aku tatap mata dia..dia tatap mata aku..haha..time gaduh aku ada bahan dia..sian..jerawat..haha

makan di hotel king..boleh tahan lah..not bad..lepas makan karaoke sekali lagi..

pinpinpin:kenangan yang tak boleh dilupakan..









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...