klik dulu sebelum membaca..

Friday 30 September 2011

kalau perempuan jatuh cinta

hari ni aku nak cerita pasal pengalaman aku jatuh cinta..(ada ke orang yang nak baca blog aku ni..damn it)..pengalaman jatuh cinta berbeza bagi setiap orang..macam aku..berbeza gila..dan bila aku putus cinta a.k.a sakit hati,pasti kawan-kawan aku akan cakap 'relax lah kawan..aku faham perasaan kau..'tapi sebenarnya aku tahu kau tak kan pernah nak faham perasaan aku..kau cakap tu hanya setakat untuk menenangkan hati aku..ok..tutup cerita..sebenarnya bukan nie yang aku nak cerita..

aku just nak berkongsi cerita pasal tanda-tanda kalau aku dah jatuh hati..

*aku akan sakitkan hati dia..
contoh :
  aku : wei,kau sal cari gaduh dengan aku lak ni??
  dia  : eh kau,kau yang cari pasal dengan aku dulu..

*kalau kat depan dia,aku buat-buat macam tak hiraukan si dia..padahal kalau kat belakang dia..aku lah orang yang paling nak amik tahu pasal dia..
contoh :
  aku : malas den nak amik tahu pasal kau deh...buak apa..wasting my time (speaking omputih)


pinpinpin : aku mengaku sekarang aku tengah jatuh cinta..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...