klik dulu sebelum membaca..

Wednesday 26 October 2011

aku makin putih..

tajuk eh bukan ke main lagi..hari tu aku tak de kerja aku pi lah tanya kat mak den..
den : ibu,sapa lagi putih..akak ke angah??
ibu  : kalau nak ikutkan angah lagi puteh time kocik-kocik dulu..kau tu hitam..tapi sekarang ni ibu tengok kau lagi putih lah kak..
den : haha..den putih..angah,kau dah hitam..
angah :perasan je kau...yolah po tak eh den main netball..
den  : tu pun nak heboh..den dulu lagi lak main futsal,badminton,bola jaring,bola baling,ping pong..kau ada??

pastu aku sambung lagi..

den : kau kira untung sekarang ..ibu hantar dengan jemput kau poie sekolah balik sekolah..den dulu naik basikal..kut hujan redah jo lah..
angah : dah la eh..memekak je kau..
tak de lah puteh cam ni..just lagi cerah daripada dulu lah..haha


pinpinpin : aku time kocik-kocik dulu..aku memang gelap..sekarang dah puteh sikit..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...